Mi a natív hirdetés?

Mi a natív reklám?

A natív hirdetések sokféle formában és méretben kaphatók. Bizonyos típusú natív hirdetések léteznek a keresési és a közösségi oldalakon is, de a natív hirdetések típusa, amelyről beszélünk, keveredik a megjelenítői webhely megjelenésével és hangulatával.

A Natív Reklám Intézet írja le a legjobban:

„A natív reklám fizetett reklám, ahol a hirdetés megegyezik annak a médiának a formájával, hangulatával és funkciójával, amelyen megjelenik.” Ez különösen hatékony a nyílt interneten, ahol a hirdetések egyre tolakodóbbak. , bosszantó és hatástalanabb, mint valaha. A nem zavaró hirdetési élmények nem zavarják a felhasználót, amikor az eredetileg tervezett tartalmat fogyasztják, és amelyek beleolvadnak a webhely megjelenésébe, és azok, amelyeket a felhasználó számára valóban értékes módon céloznak meg. A Taboola-nál megtalálták a nem megszakító natív hirdetések kedvező pontját a nyílt interneten.

Példa natív hirdetéshez:

Natív hirdetési minta porfolio.hu

Ha te is szeretnél Taboola hirdetéseket futtatni és olcsón hirdetni nagyobbnál nagyobb oldalakon írj emailt: online@profitonline.hu emailre és bízd profikra.

Bővebben a sikeres online kampányokról: Szinte SEO

Related post