Instagram hírek: Tartalomkészítés

Az utóbbi években a márkához kapcsolódó tartalom lehetővé tette az Instagram tartalomkészítői számára, hogy megéljenek a szenvedélyükből. Ma új módszereket jelentünk be a márkához kapcsolódó tartalom támogatására, például a Facebook márkaegyüttműködés-kezelő eszközében végrehajtott tesztelést, valamint a márkához kapcsolódó tartalomra vonatkozó szabályzat változtatásait, amelyek révén ezek a szabályok jobban fognak igazodni a hirdetési szabályzathoz.

A tartalomkészítők az Instagram közösségének fontos szereplői. Világszerte inspirálják az embereket. A márkához kapcsolódó tartalom pedig az egyik módja a fenntartható vállalkozás építésének az Instagramon.

Itt van például Charnaie – az általa üzemeltetett @hereweeread fiók sokszínűséggel és a befogadással kapcsolatos gyerekkönyveket ajánl. A márkához kapcsolódó tartalom segítségével Charnaie hódolhat a szenvedélyének, és hasznosítani tudja azt a saját küldetésével összhangban lévő márkákkal és közzétevőkkel kiépített partnerkapcsolatokon keresztül. Ahogy nemrég maga Charnaie fogalmazott: „Szeretem a főállású munkámat, de mélyen és szenvedélyesen vágyom arra, hogy többet tegyek. Ha ebből meg tudnék élni, és általam tisztelt és csodált márkákkal tudnék együtt dolgozni, a legmerészebb álmom válna valóra.”

Más Charnaie-hoz hasonló tartalomkészítőknek is szeretnénk segíteni. Ezért nyitjuk meg a Facebook – korábban csak facebookos tartalomkészítők számára elérhető – márkaegyüttműködés-kezelő eszközét az instagramos tartalomkészítők kiválasztott csoportja számára. Mostantól megoszthatják az elemzési adatokat és az aktivitásokat a márkákkal, és olyan partnereket kereshetnek, akik hatásosan el tudják érni a célközönségüket.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Typotex Kiadó (@typotex.kiado)

A tartalomkészítők olyan hozzájuk hasonló szemléletű márkákat is kereshetnek a márkaegyüttműködés-kezelőben, amelyek épp tartalomkészítő partnert keresnek. Új ügyleteket köthetnek, kezelhetik a partnerkapcsolatokat, és automatikusan megoszthatják az elemzési adatokat a partnerekkel (korábban sok tartalomkészítő csak képernyőfelvételt tudott küldeni a márkáknak az elemzésekről).

Azt is lehetővé tesszük a márkák számára, hogy mind a márkaegyüttműködés-kezelőben, mind pedig az Instagram alkalmazásban lássák az elemzési adatokat, amikor meg vannak jelölve a márkához kapcsolódó tartalomban. Mivel az influenszerhálózatok továbbra is kritikus szerepet töltenek be a márkához kapcsolódó tartalmak szempontjából, ezután is támogatjuk hozzáférésüket az Instagram Graph API-hoz.

Related post